Podstránky fotografie

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Projekty > International ICT competitions III for Increasing the Quality of Secondary Education

International ICT competitions III for Increasing the Quality of Secondary Education



Datum konání:
1.9.2022

 

Název projektu: International ICT competitions III for Increasing the Quality of Secondary Education
Číslo projektu: 2022-1-CZ01-KA210-VET-000083378
Grantové schéma: Erasmus+, řízeno Domem zahraniční spolupráce

Projektové období: 1. 9. 2022 - 30. 4. 2024

Hodnota: 60.000 Eur

 

 

Čtyři střední školy se zapojí do projektu „Mezinárodní soutěže ICT o zvýšení kvality středního vzdělávání III“. Tento projekt navazuje na úspěšné projekty Erasmus+, které se uskutečnily v letech 2015–2018 a 2019-2022 v oblasti mezinárodní soutěže v ovládání kancelářského balíčku, grafiky, 3D modelování.

Hlavním cílem nového projektu je znovu zvýšení úrovně dovedností v oblasti IKT a anglického jazyka. V rámci 20 měsíců bude projekt realizován třemi projektovými schůzkami (ČR-Polsko listopad 2022, Španělsko březen 2023 a Island 2023) v kombinaci s krátkodobým studentským pobytem. Během setkání proběhnou mezinárodní soutěže v oblasti ICT zejména v ovládání kancelářského balíku, tvorbě a editaci grafických prací, multimédií, 3D modelování a efektivní používání internetu, analýze zdrojů. Mezinárodní týmy budou tvořit vždy dva studenti – každý z jiné země. V přípravě na mezinárodní soutěže budou organizována školní kola soutěže. Z těch vzejdou 4 nejlepší studenti, kteří zúčastní mezinárodních setkání. Soutěžní úkoly budou v angličtině.

Hlavním koordinátorem je Mendelova střední škola, Nový Jičín.

Partneři:

  • Salesianos Colegio Juan XXIII Alcoy (Španělsko).
  • Zespol Szkol Technicznych i Placowek im. St. Staszica Nowy Targ (Polsko)
  • Fjolbrautaskoli Nordurlands vestra (Island)

Výstupy (příklady, přípravy hodin) jsou zpracovány v písemné formě i elektronické podobě a jsou dostupné zájemcům prostřednictvím webových stránek projektu.

Brožura příkladů (PDF; 3,92 MB)